Re: Komputer Z Firmy Z Ograniczeniem, Jak Obejsc.., ( problem ograniczonego uzytkowania..)

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 15:27:28 MET

26.03.2005 user ksywką Xyber nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Posiadam firmowy komputer do pracy, a na nim Windows XP, loguje sie na nim
> majac swój login i haslo jest to logowanie do domeny, podczas wolny chwil
> dla siebie chciałbym cos na nim robic, ale mam problem nie jestem niczego w
> stanie zmienic (np ustawienia sieciowe), wgrac nowych plików, instalacja
> czegokolwiek jest niemożliwa.
> Czy ktos ma pomysł jak to mozna bylo by obejsc, powiem ze w trybie awaryjnym
> tez jest ograniczony.
> Moze jest jakis sposób na hasło administratora, albo nie wiem jakis nowy
> uzytkownik.
> [...]

Poprosić administratora o pomoc. Skoro wprowadził takie ograniczenia, to
na pewno miał ku temu powód: na przykład, aby mu użytkownicy nie
instalowali jakiegoś dodatkowego softu. Doskonale to rozumiem.

Pamiętaj, że ten komputer nie jest _Twoją_ własnością, a Twojego
pracodawcy.

A żeby nie było, że nie odpowiadam na pytanie: Tak, mam pomysł jak to
można obejść (jest sposób na hasło na zmianę hasła administratora) ;-P

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.