Re: [xp]Jak stworzyć partycje??

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 14:23:01 MET

Tego oto dnia 2005-03-26 14:07, Niejaki/a Regis bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam, otóż podłaczyłęm dziś pod komputer dysk, który wcześniej użytkowało
> PS(oczywiście całkiem inny system plików), dysk sformatowałem, wszystko o.k,
> tylko nie wiem jak utworzyć widoczne dla Windowsa partycje. Byłbym wdzięczny za
> podanie jakiegoś sposobu, ew. nazwy programu mogącego rozwiązać problem.

Podlaczyles ten dysk jako pierwszy i chcesz na nim zainstalowac XP ?
Jesli tak to wloz CD i wizard poprowadz i Cie za raczke...
Jesli to drugi dysk w systemie to w Narzedziach administracyjnych masz
Zarzadzanie komputerem i tam masz Zarzadznia dyskami

BTW staraj sie podawac wiecej danych jesli chcesz aby ktos Ci pomogl -
wrozek na tej grupie jak na lekarstwo a dzis i tak sa zajete odkurzaniem
swoich kotow i chalupek na kurzej stopce ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --