Re: Uługi + Użytkownicy

Autor: Demon <soulreaver_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 17:25:34 MET

Owszem rzadko kogo stać na zakup Windows Server, ale ponieważ można ściągnąć
oryginalną wersję 180 dni trial z oficjalnej strony producenta to nie widze
przeszkód żeby nie zainstalować sobie tego systemu choćby dlatego że do
domowych zastosowań wcale niczym nie ustępuje windowsowi XPa wręcz
przeciwnie jest dużo wydajniejszy, ja mam zamiar jak najlepiej wykorzystać
te 180 dni i dowiedzieć się jak najwięcej o tym systemie, przeznaczenie tego
systemu jest oczywiście na serwery, ale ten kto ściągnął wersję trial i
trochę na nim posiedział ten wie że wcale nie musi to być system tylko i
wyłącznie serwerowy.