Re: Uługi + Użytkownicy

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 18:03:43 MET

On Tue, 15 Mar 2005 17:25:34 +0100, Demon wrote:

> Owszem rzadko kogo stać na zakup Windows Server, ale ponieważ można ściągnąć
> oryginalną wersję 180 dni trial z oficjalnej strony producenta to nie widze
> przeszkód żeby nie zainstalować sobie tego systemu choćby dlatego że do
> domowych zastosowań wcale niczym nie ustępuje windowsowi XPa wręcz
> przeciwnie jest dużo wydajniejszy, ja mam zamiar jak najlepiej wykorzystać
> te 180 dni i dowiedzieć się jak najwięcej o tym systemie, przeznaczenie tego
> systemu jest oczywiście na serwery, ale ten kto ściągnął wersję trial i
> [...]

Gdyby system ten nie miał być tylko i wyłącznie serwerowy wówczas MS
wypuściłby Windows Profewssional 2003. Zamiast tego został wypuszczony do
zastosowań domowych Windows XP.
Co do triala to tak jak pisałem w poprzednim poście - nie sądzę by Ci
"użytkownicy" pracowali na trialu. Trial jest do testów - jak sama nazwa
wskazuje.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie postawi żadnej maszyny do produkcji na
180dniowej wersji. Nie sądze by ktoś poważnie myślący o wykorzystaniu
Windows Server 2003 pracował na nim jako stacja robocza przez 180 dni.
Do domowych zastosowań taka wersja systemu Windows jest średnio przydatna -
to tak jakbyś chciał sobie postawić np Linux Advanced Server i
wykorzystywać go jako workstation. Da się tylko czy warto?

--
Piotrek