Re: XP kontra 2000

Autor: Marek <marogo2310_wywal_to__at_wp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:18:59 MET

news:r9e41d.icb1.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Marek" <marogo2310_wywal_to_@wp.pl> napisał w wiadomości

> Takie problemy nie są mi znane. Może jakieś konkrety byś podał?

Win XP chodzi mi szybciej niz 2k, chociazby samo bieganie po folderach,
o szybkosci odpalania programow nie wspomne.
  Jedynie mialem problem z irda,ale i na to jest specjalny programik
do tworzenia wirtualnego portu, ktory udaje irde.

Co to komunikacji po sieci,to czasem duzo czasu potrzeba zanim
znajda sie 2 kompy polaczone skrosowana skretka. Ustawienia
byly ok (stale IP,maska i netbios). W XP nie mialem takiego problemu.

Choć z
> drugiej strony, po co ja się pytam o konkrety - gdy ktoś zaczyna zdanie
> od "gówno" to z góry wiadomo, o jaką "prawdę" mu idzie...

Co ma do rzeczy to slowo? Skoro tak okresliliem ten system,to mialem
cos konkretnego na mysli,czyli wady tego systemu,ktore mi bardzo
go obrzydzily. A skoro komu innemu chodzi ten system,to niech sie
cieszy...bo mnie cieszy XP,a przede wszystkim to,ze szybciej mi dziala,
a to juz jakis dla mnie dowod,ze warto bylo sie przesiasc. Mam nadzieje,
ze mi w czyms nie podpadnie...a nawet jesli,to na pewno bym nie wrocil
do 2k, tylko szukalbym sposobow,jak zaradzic ewentualnemu problemowi,
byle nie wrocic do 2k.

Pozdrawiam.
Marek