Re: XP kontra 2000

Autor: Marek <marogo2310_wywal_to__at_wp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:30:08 MET

Użytkownik "Wojweg" <wojweg0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:158caq6xt6kx7$.o1k62donbvok.dlg@40tude.net...

> No to ja wprowadzę kontropinię... z XP miałem same problemy to z internetem

Np?

> to z tunerem TV

To moze byc wina sterownikow, oprogramowania tunera, wiec wina moze
nie koniecznie lezec po stronie systemu.

> czy też z niektórymi gram

Tu tez nie mozna stwierdzic,ze to wina systemu.Wiele zalezy od kompatybilnosci
oprogramowania z danym systemem.

> i o IrDa już nie wspomnę,

Tu sie zgodze.Tez mialem problem ze wspolpraca telefonu z kompem przez irde.
Ale jest na to programik IrCOMM2k: http://www.ircomm2k.de/ Polecam.

> podczas
> gdy na 2000SP4 wszystko chodzi że aż miło, nic się nie muli, 0 problemów po
> dziś dzień.

  Byc moze masz dobry sprzet, ktoremu wszystko jedno, bo i tak ma duza
wydajnosc i smiga na 2k.
  Mi 2k chodzil stabilnie,ale to mielenie dyskiem zaczelo byc irytujace, wiec
za namowa kolegow przesiadlem sie na XP i teraz jestem zadowolony.
  Mysle,ze te dyskusje mozna by rozwinac w dlugasny watek i kazdy bedzie
zachwalal system, ktory mu lepiej chodzi...co wlasnie ma miejsce.

Pozdrawiam.
Marek