Re: XP kontra 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 20:15:55 MET

Użytkownik "Marek" <marogo2310_wywal_to_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4235d860$0$3145$8fcfb975@news.wanadoo.fr...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Win XP chodzi mi szybciej niz 2k, chociazby samo bieganie po
> folderach, o szybkosci odpalania programow nie wspomne.

SOA#1. Mam W2k, W2k3, XP Home i XP Prof i nie stwierdzam różnicy w
szybkości "biegania" po folderach ani odpalania programów. Może przy
okazji zmiany systemu zrobiłeś wreszcie porządek z jego konfiguracją. Na
przykład z tym:
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=38&mid=1065&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=267

No ale zmieniać system dla takiej drobnostki wydaje mi się przesadą.

> Jedynie mialem problem z irda,ale i na to jest specjalny programik
> do tworzenia wirtualnego portu, ktory udaje irde.
>
> Co to komunikacji po sieci,to czasem duzo czasu potrzeba zanim
> znajda sie 2 kompy polaczone skrosowana skretka. Ustawienia
> byly ok (stale IP,maska i netbios). W XP nie mialem takiego problemu.

O konfiguracji systemu i jego roli jako głównej przeglądarki przeczytaj
sobie tutaj:
http://banita.pl/konf/smbprzegwinxp.html

> Choć z
>
> Co ma do rzeczy to slowo? Skoro tak okresliliem ten system,to mialem
> cos konkretnego na mysli,czyli wady tego systemu,ktore mi bardzo
> go obrzydzily. A skoro komu innemu chodzi ten system,to niech sie
> cieszy...bo mnie cieszy XP,a przede wszystkim to,ze szybciej mi
> dziala, a to juz jakis dla mnie dowod,ze warto bylo sie przesiasc.
> Mam nadzieje, ze mi w czyms nie podpadnie...a nawet jesli,to na
> pewno bym nie wrocil do 2k, tylko szukalbym sposobow,jak zaradzic
> ewentualnemu problemowi, byle nie wrocic do 2k.

Ja pisząc o "gówno prawda" też miałem na myśli coś konkretnego. No i
skoro nie słychać na grupach żali użytkowników W2k odnośnie szybkości
pracy w LAN-ie, to chyba jednak to ja mam rację.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/