Re: odzysiwanie danych

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:39:38 MET

On Mon, 7 Mar 2005 23:00:13 +0100, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "nnowy" <nnowy@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie licz na wiele. Może PC Inspector File Recovery http://www.convar.de
> albo Easy Recovery coś tam znajdzie.
> (rozumiem, że był format+install?)
>
> P.S. Aha, jak to było? "Prawdziwi twardziele nie robią backupów"...

Małe uzupełnienie - przy odzyskiwaniu plików po takiej akcji jak opisał
autor wątku należy się przygotować na cierpliwe przeszukiwanie zawartości
plików. Miałem nie dalej jak 3 tygodnie temu taką akcję w pracy -
użytkownik "przez pomyłkę" skasował sobie dane i zainstalował w jakiś
dziwny sposób Windows XP Pro.
Częściowo pomógł Easy Recovery ale odzyskał pliki do katalogów typu
XLS/DOC/PDF/EXE/DAT (odpowiednio do typu pliku), a same pliki miały nazwy
typu file1.xls, file2.doc itp.
Nic to przyjemnego przeglądać 1000 plików Excela ale część danych da się
odzyskać. Ponadto część "plików" to jedynie kawałki oryginalnych plików i
przy pewnej wiedzy i dozie szczęścia da się co nieco z nich odzyskać.

--
Pozdrawiam
Piotrek