Re: odzysiwanie danych

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:39:06 MET

On Mon, 7 Mar 2005 23:13:34 +0100, Michał Biek wrote:

> Newspupil as "nnowy" via <nnowy@gazeta.pl> in the thick of
>
> Jeżeli CHKDSK/X działał, to przykro mi, ale szanse na odzysk są o wiele
> niższe niż to sugeruje imiennik jw.

chkdsk /x jedynie odmontowuje wolumen do sprawdzenia, nie jest to "akcja"
destruktywna, nie zmienia nic w danych na dysku - nie widzę związku z
odzyskiwaniem plików, odmontowany wolumen można zamontować.
Po chkdsk /f mogą być problemy ale jeśli tylko został zainstalowany Windows
to na dysku nie powinno być błędów i chkdsk nie powinien nic pozmieniać.
Przy formacie jest czyszczone MFT/FAT tak więc nazwy plików i wskaźniki na
ich początek idą do /dev/null (czyli są kasowane).

--
Piotrek