Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 22:20:23 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
wiadomości news:d07oss$8ke$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
> news:27i60d.7jh.ln@kwinto.prv..., że:
[...]
> To nie wina *parownika* - parownik/reduktor służy do podawania
> odpowiedniej dawki paliwa czyli gazu.

A co się dzieje, jak depnę pedał gazu, a parownik nie jest w stanie
podać odpowiedniej dawki gazu, bo nie wyrabia? Robi się uboga mieszanka.
CBDU.

> Nic dziwnego, parownik dobiera się do mocy silnika (KM), powyżej 140
> KM musi mieć swoje parametry/wydajność, abyś miał coś pod noga..

Owszem. Poprzedni parownik był obliczony do mocy 150 KM i to było ciut
za mało. Aktualny może obsłużyć silnik o mocy 300 KM i teraz jeździ się
naprawdę komfortowo ;-). I oszczędniej...

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/