Re: EPSON 950 sharing

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 22:49:07 MET

Użytkownik "szankiel" <szankiel@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d04ddu$66d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Problem cokolwiek dziwny.
> W sieci sa 3 Windowsy 2000Prof (nie pytajcie dlaczego).
> Na jednym z nich zaistalowana lokalnie na USB 1.1 drukarka EPSON 950.
> Drukuje pięknie.
>
> Wiec altruistycznie dzielę się tym cudem z innymi i udostępniam ją w
sieci.
> Wszystkim i do tego na pełnych prawach, i Gościom na pełnych prawach tez
> (taka POlska Gościnność)
>
> Ona a jakże wdzieczy sie w otoczeniu sieciowym i czeka by ją brać!
> No to instaluję ją na pozostałych "klientach".
> [...]
Zgodnie z zasadą:
zrób se sam (dobrze) odpowiadam, bom znalazł był przyczynę:
Punktem G dla tej drukarki i problemu
była koniecznosć "zaptaszenia"
w ustawieniach drukarki (gui) pola "PRINT PREVIEW".
Po ty zabiegu, po wstepnym "print"
i po obejrzeniu wydruku z ekranu dajemy print i Epsonka mięknie w posadach
przyjmując wszystko i wszystkich.
Taka hultajka.
Andrzej