Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 16:16:15 MET
Message-ID: <d09uh5$sl6$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
news:4av70d.7qu.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
> wiadomości news:d07oss$8ke$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
>> news:27i60d.7jh.ln@kwinto.prv..., że:
> [...]
>>>> Wtedy strzela/huka, że masz uczucie jakbyś jechał czołgiem na
>>>> poligon ;)
>> >
>>> Lepiej nie polemizuj tylko przejedź się moją torpedą - parę dni
>>> temu tak mi łupnęło, że spadła rura ssąca. Wymienili parownik na
>>> większy i jest OK.
>>
>> To nie wina *parownika* - parownik/reduktor służy do podawania
>> odpowiedniej dawki paliwa czyli gazu.
>
> A co się dzieje, jak depnę pedał gazu, a parownik nie jest w stanie
> podać odpowiedniej dawki gazu, bo nie wyrabia? Robi się uboga mieszanka.
> CBDU.

A nie jest tak przypadkiem, że na gaz należy przełączać się dopiero, gdy
silnik jest ciepły? Parownik-reduktor jest ogrzewany cieczą chłodzącą silnik
i ogrzany ma dużą wydajność "produkcji" gazu a zimny ma małą wydajność.
Received on Fri Mar 4 16:20:29 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Mar 2005 - 16:42:03 MET