Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 10:00:15 MET

Użytkownik "Michał Biek" <mb[7-]@2.pl> napisał w wiadomości
news:d05em3$a7s$1@opal.icpnet.pl...
> Newspupil as "Michal Kawecki" via <kkwinto@o2.px> in the thick of
>

> Nie ma za co! Myślałem, że reprymenda totalna, a tu nadal chodzi o
> ten lng fatal error "na tej samej partycji podstawowej nie można
> mieć 2 XP" :-) wyrwany z kontekstu podanego rozwiązania.

Mimo najszczerszych chęci nie widzę tu nic wyrwanego z kontekstu. Zdanie
o które się sprawa rozbija zaczyna się od BTW - czyli że sam uznałeś, że
jest to reguła globalna, niekoniecznie związana z omawianym w tym wątku
przypadkiem. Ponadto na zwróconą Ci przez Darka uwagę popełniłeś kolejne
BTW - "jeszcze nie słyszałem/widziałem, aby instalator pozwolił na
instalację na tej samej partycji 2 XP Home, bo tak to też mi wynika z
Twojej uwagi".

Niestety - najpierw wprowadzasz ludzi w błąd, potem kręcisz, a wszystko
maskujesz niezrozumiałą pseudomową. Taki jest mój pogląd na Twoje
postępowanie.

> Nie musisz (szkoda Twojego czasu)! Ciągle tkwisz tam, gdzie zaczął
> PS! Napiszę wprost: 2,3,4... OS mogą być zainstalowane na 1
> partycji za zgodą/kombinacjami usera. A ja napisałem w jakim
> przypadku nie jest to możliwe: brak zgody usera (i siakoś nie mogę
> znależć w moim przypadku lub <nnowy> VMWare :-) oraz vide: <bm>: "O
> innych możliwościach "manewrowania" instalacją/zainstalowanymi
> OSami nie piszę, bo się boję ;-) śmiesznych zarzutów.", co
> oczywiście może nic nie znaczyć albo coś co mi dalej IMHO
> niepotrzebnie chcesz udowadniać. Sądź (obligatoryjne) we własnego
> [...]

Zawsze tak robię. Tylko że ja nie boję się przyznać do błędów i
niewiedzy.

P.S. Po Twojej ewentualnej odpowiedzi proponuję EOD.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/