Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Thu 03 Mar 2005 - 23:22:53 MET

NewsAgent as "Michal Kawecki" via <kkwinto@o2.px> in the thick of
news:7tj60d.p3i.ln@kwinto.prv
> [...]

[ciach]

> Zawsze tak robię. Tylko że ja nie boję się przyznać do błędów i
> niewiedzy.
> P.S. Po Twojej ewentualnej odpowiedzi proponuję EOD.

W przypadku 2-iego default install XP Home, z bootCD Windowsa, na tej
samej partycji po tym zainstalowanym default (1-szym) XP Home nie zostałby
przysłowiowy "puch marny". A dlaczego? Nie muszę chyba nikomu wyjaśniać!
Dlatego moja wersja rozwiązania zagadki jest/była bardziej praktyczna
(czytaj logiczna) niż protestowanie wyrwanego z kontekstu
niejednoznacznego i być może dezinformującego zdania :-), które BTW IMHO
dot. sytuacji - <nnowy> Q:, a *nie* *sposobu* *instalacji* 2 XP na 1
partycji.
10x za tolerancję i poświęcony czas ...

P.S.
A pozostałym kontr-adwersarzom po 1 piwie bez% ;-) za "foolismatykę" w tym
wątku.
'accept EOD.

--
Słuchaj cudzego zdania, ale nie wyrzekaj się własnego.
(przysłowie greckie)