Re: SERWER FAXOW zetafax

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 21:08:24 MET

Tego oto dnia 2005-02-04 18:23, Niejaki/a Piotr W bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam!!
> Czy komus udalo sie uruchomi w/w serwer i klijent mogl odbierac i wysylac
> faxy za pomoca MO?
> Mam problem z POP3?
> Prosil bym o wsparcie jak powinno wygldac konto w MO do odbioru i wysylania
> faxow.
> Udalo sie poprawnei wyslanie faxu z MO- kloijenta poczty . Ale jak juz cos
> wejdzie to nie a kontaktu z poczta wchodzaca.
> Niby SMTP zetaffax nadaje i odbiera na jednym porcie.

Kumpel to uruchamial i pamietam ze byla niezla jazda z tym smtp, nie
pamietam czy nie skonczylo sie uruchomieniem jakiego dodatkowego
serwerka smtp - tak mi sie cos zdaje ....

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --