Re: Witam.

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 21:09:20 MET

Tego oto dnia 2005-02-04 18:41, Niejaki/a OpeK bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Mam program Subiekt4 i działa pod DOS, wiem, że można gdzieś zmienić w
> configu, żeby w Windows XP się odpalał w okienku MS-DOS - ktoś wie jak to
> się robi?

Dodac odpowiednie wpisy w config.nt i autoexec.nt ?
A co na to support Subiekta ? Wydaje sie ze powinni znac temat ....

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --