Problem z logowaniem sie do Windowsa XP

Autor: Szczepan <siudab_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 14:39:16 MET

Mam mały problem z winda. Gdy loguje się to nie zdąży się pojawić pulpit a
system automatycznie mnie wylogowuje. Niestety nie posiadam kopii zapasowych
rejestrów oprócz tego zaraz po instalacji w windy w katalogu
c:\windows\repair. Niestety nie znam sposobu na edytowanie rejestru z pod
konsoli, może ktoś zna jakiś program gzie mógłbym edytować rejestr z pod
konsoli, lub w windzie edytować rejestr z katalogu to którego skopiowałem
ten felerny rejestr ?
Po podmianie pliku Software działa, ale co z tego jak są kłopoty z
uruchomieniem pozostałych programów.
HELP.