pomóżcie !!

Autor: dredziak <dredziak_at_op.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:38:20 MET

Hej dobrzy ludzie ... pomóżcie bo mam dużyy problem .. a mianowicie chodzi
tu o drukarke i jej instalacię . Wszystko zrobiłem jak należy ... sterowniki
się zainstalowały ... ale drukarka nie drukuje. Sprzęt jest dobry (Lexmark
Z65) kabel sprawny. Wyskakuje błąd o treści "nieprawidłowe dojście" - co to
może znaczyć ?
próbwałem juz na wiele sposobów, odinstalowywanie , instalowanie od nowa ...
jeśli ktos wie jak sobie z tym poradzić to strasznie bym prosił o pomoc.
Pozdrawiam
Dredi