symulator testow

Autor: dzidek <dzidek_at_dzidek.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 13:26:34 MET

Nie chce juz pisac w nowym watku, czytalem w helionie o MCSE o tych testach
adaptatywnych - w tej chwili bede sie szykowal do testu CCNA CISCO wiem jak
ona wygladaja i widze ze te z MS sa nieco inne, nie to ze twierdze zeby byly
latwiejsze czy trudniejsze bo wlasnie nie wiem tego - i taka prosba czy ktos
da linka najbardziej zblizonego symulatora takich testo - chodzi o sam
sposob zeby zobaczyc jak to wyglada, juz nie o pytania bo wiadome jest ze
beda nieautualne. Jesli mailbybyc to produkt komercyjny to prosze o linki do
stron. Pewnie juz ktos sie tym interesowal.
Dzieki!

Mam do sprzedania ksiażki - www.cisco.w.szu.pl

--
"...trudno docierają prawdy banalne, równo ale specjalnie,
nacieki wapienne to jednak nie dyjament..." - Staszewski