Re: atrybuty plikow w XP HOME - zabronic

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onet.USUN.pl.invalid>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 22:55:36 MET

W poście <news:1781273505.20050201013313@poczta.onet.pl>,
*marxio* napisał(a):
> ten program lezy na dysku lokalnym ! np, c:\fk

To napisz jaki masz typ partycji, wielkość dysku, co znajduje
się w systemowym loginskrypcie (kontener, profil, użytkownik),
co to jest za program (baza danych, obsługa sprzętu), kto go
wykonał, .....
Myślisz tylko, że podajesz informację. Tak naprawdę to bawimy
się we wróżenie z fusów... :(

> Tylko i wylacznie przy logowaniu do NW, "cos" zmienia mi
> atrybuty w tym katalogu

Ale twierdzisz, że zmian dokonuje klient sieci NetWare,
lub plik uruchamiany w loginskrypcie. Jeśli tak, to tylko druga
możliwość wydaje się prawdziwa.

> - ot moj problem. Dlatego chodzi mi o sposob na sztywne
> ustawienie atrybtow tychze plikow, tzn. zeby nikt nie
> mogl ustawiac parametru read-only.

Raczej się nie da. Można zmienić dowolny atrybut pliku jeśli:
- masz partycję FATxx a nie NTFS,
- dany plik nie jest w momencie zmiany otwarty.

> Aby taki plik c:\fk\users.dat nie dal sie zablokowac w
> postaci nalozenia parametru RO. W moim przypadku to NIE
> program dosowy.exe ustawia te RO, tylko system operacyjny.
> Czy to AZ takie trudne ?

Bardzo. Nie wierzę, żeby system sam z siebie zmieniał
nieznany mu plik (niesystemowy). To by było dopiero! :D

Teraz - tak, przedtem było *iso-8859-1*

--
JerzyP