Re: Jak namierzyć moment wystąpienia maks. obciążenia procesora w w2k srv?

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 22:44:03 MET

Maciej Muran na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> A jak duże mogą być to porcje danych? Pytam, ponieważ ten pik
> następuje naprawdę losowo. Kiedyś miałem swoich filtrów kilkanaście i
> dość obszernych i potrafiło 2 tygodnie bez zarzutu pracować. A miejsca
> na dysku mam raptem jakieś 4 GB. I nie mam gdzie tego składować, bo
> ten DMZ, w którym toto pracuje, to on jest taki bardzo
> nieprzystępny...

Zawsze możesz ustawić sobie treshold (-> Alert) i wysyłąc skryptem
maila.
Przy czym też bez przesady: tydzień zbierania danych w formie binarnej
to jakieś 200MB (mówię o komplecie counterów na maszynie 2*HT, 2GB
pamięci i dużej ilości dysków). I można robić tak że się po wypełnieniu
dnia lub zadane wielkosci przełącza do następnego pliku, a potem jakimś
robocopy kasujesz starsze niż... :)