Re: atrybuty plikow w XP HOME - zabronic

Autor: marxio <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 01:33:13 MET

> Daj sobie spokój z kombinowaniem przy tych plikach. Weź się
> za lekturę dobrych książek o sieci.

ten program lezy na dysku lokalnym ! np, c:\fk

Tylko i wylacznie przy logowaniu do NW, "cos" zmienia mi atrybuty w tym katalogu
- ot moj problem. Dlatego chodzi mi o sposob na sztywne ustawienie atrybtow
tychze plikow, tzn. zeby nikt nie mogl ustawiac parametru read-only.
Aby taki plik c:\fk\users.dat nie dal sie zablokowac w postaci nalozenia
parametru RO. W moim przypadku to NIE program dosowy.exe ustawia te RO, tylko
system operacyjny.
Czy to AZ takie trudne ?

> BTW1 Niepoprawnie skonfigurowałeś czytnik. Ustaw go
> poprawnie http://evil.pl/pip/ustaw.html

> BTW2 Windows XP HOME jak nazwa wskazuje służy do pracy
> *w domu* a nie do łączenia się z korporacyjną siecią.

uu, szkoda. Myslalem, ze klienta NW da sie zainstalowac w wersji HOME :(