Re: Jak namierzyć moment wystąpienia maks. obciążenia procesora w w2k srv?

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_list.pl-nospam.me>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 21:26:35 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko"

> Maciek na grupie ... hohohoho ... kope czasu :)

Wiesz... Jak trwoga, to do p.c.o.w ;)

> A co do pytania - performance monitor twoim przyjacielem jest w tym
> wypadku - zaloz sobie trace ze zrzucaniem danych co kilka sekund i
> bedzie mial to w logu

A jak duże mogą być to porcje danych? Pytam, ponieważ ten pik
następuje naprawdę losowo. Kiedyś miałem swoich filtrów kilkanaście i
dość obszernych i potrafiło 2 tygodnie bez zarzutu pracować. A miejsca
na dysku mam raptem jakieś 4 GB. I nie mam gdzie tego składować, bo
ten DMZ, w którym toto pracuje, to on jest taki bardzo
nieprzystępny...

OK. Popróbuję. Po kolei :)

Maciek.