Re: atrybuty plikow w XP HOME - zabronic

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onet.USUN.pl.invalid>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 01:28:38 MET

W poście <news:1674121417.20050201005125@poczta.onet.pl>,
*marxio* napisał(a):
> ok, na sieci tak. zgodze sie bo mam wlasnie siec na NW 4.11.
> NAtomiast jeden program jest lokalnie i to Windows
> ustawia mi RO.

Wniosek *Tomasza* jak najbardziej poprawny z niewłaściwego
przedstawienia problemu. Zamiast przedstawić problem, opisać
konfigurację i napisać co to są za programy (co to znaczy -
*proste dosowe programy* ???), to Ty próbujesz negować
innych.

> A nie chce tego. Jest na to jakaœ rada ?

Tak - zmienić "proste dosowe programy" na sieciowe.

> Zablokować zmiany na sztywno

Co to ma znaczyć ????

> Oprócz batcha i polecenia:
> attrib *.* -s -h -a -r

Daj sobie spokój z kombinowaniem przy tych plikach. Weź się
za lekturę dobrych książek o sieci.

BTW1 Niepoprawnie skonfigurowałeś czytnik. Ustaw go
poprawnie http://evil.pl/pip/ustaw.html

BTW2 Windows XP HOME jak nazwa wskazuje służy do pracy
*w domu* a nie do łączenia się z korporacyjną siecią.

BTW3 Temat raczej na pl.comp.sys.novell niż tutaj...

--
JerzyP