partycja zniknęła :/

Autor: Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 01:24:04 MET

Witam!
Przydarzyła mi sie bardzo nieprzyjemna rzecz - zniknęła mi prawie 100 gb
partycja - stało sie to nagle - dysk został wyjety z kompa i po podłączeniu
go w innym kompie partycja już była niedostępna. Partycja jest widoczna
(litera dysku zostaje przypisana) ale zachowuje się tak jakby nie została
sformatowana. Czym potraktować takie cos - czy są szanse na wyleczenie czy
bede musiał zacząć żmudną procedure odzyskiwania i kopiowania tego co sie
udało odzyskać na inny dysk ? Partycja była sformatowana w systemie NTFS. Co
ciekawe inne partycje są OK (jedna rozruchowa i druga za tą usunięta).
Jakich skutecznych narzędzi użyć ? Preferowane te które chodza pod Windows
NT, choć ostatecznie coś dyskietkowo dosowego też bedzie, ważne żeby udało
mi sie odzyskać partycje.
Pozdrawiam