Re: Blokowanie programów

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:29:34 MET

Tomasz Onyszko wrote:

> Moze wiec warto przekonac keirownictwo placowki ze warto by bylo wyslac Cie na
> jakies szkolenie itp jezeli juz chca zebys sie tym zajmowal

(...)

Tak, szkolenie by się przydało. Ale poczytaj sobie o przygodach Tristana
na advocacy :). A wracając do tematu - nie wiem, czy nie lepszy byłby
path rule a nie hash rule. W sumie dodawanie nowej reguły dla każdego
pliku, jaki wpadnie do głowy "młodzieży" bywa dość męczące.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl