Re: Blokowanie programów

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:28:17 MET

Tomasz Onyszko napisał(a):
> Moze wiec warto przekonac keirownictwo placowki ze warto by bylo wyslac Cie na
> jakies szkolenie itp jezeli juz chca zebys sie tym zajmowal

Hm... Koszty szkoleń typu ,,administracja windowsem'' niestety
przerastają możliwości placówki edukacyjne. Zwłaszcza, że to jest
kompleksowa administracja róznymi składnikami.

> To moze byc generalnie ciezko, ewentuanie pozostaje po stronie tych windows XP
> skonfigurowanie odpowiednich Software restriction policy w local security
> policy, a w nich dopowiednio path rule na moje dokumenty

Aha, zapomniałem dodać, że Moje dokumenty leżą na serwerze

\\sbs2k\redirected$\nazwa_usera

i tam są przekierowane w AD.

> i ewentualnie hash
> rule na co bardziej "upierdliwe" programy". Tutaj znajdziesz troche na ten temat:
> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dncode/html/secure01182005.asp

Strona Microsoftu koszmarnie działa, na razie nie umiem tam zaglądnąć.
Moze za chwilę się przetka łącze.

> Czyli generlanie na stacji roboczej gpedit.msc, a ptoem Comptuer configuration
> -> Windows settings -> Security settings -> Software restriction policy

A czemu na stacji roboczej? Nie da się z Domeny tego robić? Bo latać po
20 stacjach to średnia przyjemność.

--
Przemysław Adam Śmiejek