Re: dwa kompy- na win XP + Zone alarm

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 00:19:11 MET

Użytkownik "daro" <d_a_r_o@op.pl> napisał w wiadomości
news:cutgii$d5e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> mam problem ze skonfigurowaniem sieci w domu :|
> -dwa komputery oba z win XP
> -jeden jako serwer udostepniajacy polaczenie internetowa ( z karty
> radiowej) -oba kompy polaczone skretka
> -skonfigurowalem polaczenie urzywajac menedzera konfiguracji sieci w
> winnowsie
> -wszysko niby chodzi oki polaczenie internetowe jest udostepnione
> internet na drogim kompie smiga
>
> ale zainstalowana na serwerze musze mies zapore internetowa i

Przecież masz w systemie. Nie słuchaj bajek, że to złe rozwiązanie. Jest
wystarczająco dobre.

> zainsalowalem Zone alarma z ktorej gazety z chipa z (grudnia chyba )
> pelna wersja i mam problem
>
> otoz blokuje mi on dostep internetu na drogim kompie nie mam pojecia
> jak to poustawiac moze ktos poradzi cos ??

Może trzeba w nim włączyć, żeby działał jako Gateway dla ICS. A może
trzeba dodać 192.168.0.x do sieci zaufanych.

> zapora windowsowa jest wylaczona

Wywal tego Zonecośtam i włącz Zaporę. Skoro ten komputer ma chodzić
wyłącznie jako brama to to jest najrozsądniejsze rozwiązanie.

http://windows.online.pl/alchemia/ics.htm

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/