dwa kompy- na win XP + Zone alarm

Autor: daro <d_a_r_o_at_op.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 19:50:54 MET

witam

mam problem ze skonfigurowaniem sieci w domu :|
-dwa komputery oba z win XP
-jeden jako serwer udostepniajacy polaczenie internetowa ( z karty radiowej)
-oba kompy polaczone skretka
-skonfigurowalem polaczenie urzywajac menedzera konfiguracji sieci w
winnowsie
-wszysko niby chodzi oki polaczenie internetowe jest udostepnione internet
na drogim kompie smiga

ale zainstalowana na serwerze musze mies zapore internetowa i zainsalowalem
Zone alarma z ktorej gazety z chipa z (grudnia chyba ) pelna wersja i mam
problem

otoz blokuje mi on dostep internetu na drogim kompie nie mam pojecia jak to
poustawiac moze ktos poradzi cos ??

zapora windowsowa jest wylaczona

a moze macie jakis opis jak skonfigurowac polaczenie tych dwoch kompow
recznie nie urzywajac tego konfiguratora z windowsa ??

pozdrawiam :)