Media Player

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_intarie.pl.invalid>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 00:24:12 MET

Mam system Windows 2000 Pro. Od dawna korzystam z Media Pleyera w wersji
6.4. Dzisiaj naszła mnie ochota wypróbowania jego nowszej wersji. I tutaj
pojawia się pewien problem.

Czy da się go po prostu odinstalować i zainstalować ponownie starszą
wersję? Czy system nie będzie miał nic przeciwko? :)

Chcę się upewnić czy istnieje możliwość powrotu jeśli coś mi się nie
spodoba...

Zdaję sobie sprawę, ze istnieją inne, lepsze odtwarzacze. Chcę po prostu
trochę poeksperymentować i wyrobić własne zdanie na ten temat :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *