Re: Windows 2003 Terminal Server i problemy z polskim znakami

Autor: fistaszek44 <r.zajac_at_WYTNIJ-TO.coopexim.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:46:57 MET

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> napisał w
wiadomości news:41fe3cdb@news.vogel.pl...
> [...]
> niego przy użyciu Windows XP Prof. PL nie mogę uzyskać polskich znaków -
> tzn. po naciśnięciu klawiszy odpowiadających np. literze "Ś" tj. prawy
> Alt + S nie pojawia się litera a system przez chwilę myśli.
>
> Momentami komputer zachowuje się tak jakby blokowany był w systemie
> przycisk Ctrl tzn. po wciśnięciu Alt + s otwiera się okno "Zapisz
jako...".

> Na obydwu systemach mam zainstalowany układ klawiszy polski-programisty.
>
> Czy ktoś się z tym spotkał i zna może rozwiązanie tego problemu ?

Witam

miałem to kiedyś o ile dobrze pamiętam na hoście czyli na XPiaku ustawiła
się klawiatura/strona kodowa 214
należy wejść w panel sterowania/opcje regionalne .../Języki/Szczegóły/
ustawić jako domyślny Polski programisty
a na dole w Preferencje/Pasek języka/ Umieść na pulpicie

Wówczas jak się przestawi to będzie można go z pulpitu zmieniać

Niestety jak się ma Windows 98 to trzeba przestawiać za każdym razem

Robert Zając

r.zajac@coopexim.pl