Windows 2003 Terminal Server i problemy z polskim znakami

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:12:07 MET

Witam,
mam zainstalowany Windows 2003 Terminal Server - przy podłączaniu się do
niego przy użyciu Windows XP Prof. PL nie mogę uzyskać polskich znaków -
tzn. po naciśnięciu klawiszy odpowiadających np. literze "Ś" tj. prawy
Alt + S nie pojawia się litera a system przez chwilę myśli.

Momentami komputer zachowuje się tak jakby blokowany był w systemie
przycisk Ctrl tzn. po wciśnięciu Alt + s otwiera się okno "Zapisz jako...".

Na obydwu systemach mam zainstalowany układ klawiszy polski-programisty.

Czy ktoś się z tym spotkał i zna może rozwiązanie tego problemu ?

Z góry dziekuję za pomoc.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!