Re: Windows 2003 Terminal Server i problemy z polskim znakami

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 16:31:41 MET

fistaszek44 napisał(a):

> miałem to kiedyś o ile dobrze pamiętam na hoście czyli na XPiaku ustawiła
> się klawiatura/strona kodowa 214
> należy wejść w panel sterowania/opcje regionalne .../Języki/Szczegóły/

Ok, już przestawiłem - kurde - jakaś magiczna sekwencja klawiszy mi to
zrobiła bo w systemie uprzednio usunąłem dodatkowe układy klawiszy -
spróbuję sprawdzić czy sposób opisany poniżej nie sprawdzi się również w
przypadku Win XP.

> Niestety jak się ma Windows 98 to trzeba przestawiać za każdym razem

Rozwiązanie tego problemu na Windows 98 jest opisane w Komentarzach (tj.
u dołu strony) http://windows2003.pl/articles_det.aspx?id=44.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!