Re: [2000 SP4] Drukarka USB - problem

Autor: RyAn <rychju_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 21:19:09 MET

jagoda napisał(a):
> Witam
>
> MAm problem z drukarka HP OfficeJet 7140.
> Otoz tak drukarka podlaczam przez zlacze USB.
> W isntrukcji jest napisane za wymaga SP2-zainstalowalem SP4.
> Wkladam dolaczona plytke ze sterownikami od HP.
>
> Pojawia sie okienko, ktore wymaga wybrania typu drukarki (wybieram USB)
> Sprzet instaluje sie ale niestety po zakonczeniu, kiedy wchodze w panel
> DRUKARKI nie widac drukarki:(.
>
> Klikam na DODAJ DRUKARKE, wybieram DRUKARKA LOKALNA i zaznaczam wykrywanie PLUG
> & PLAY. Nietety nie wykrywa. Wskazuje strowniki z plyty i pokazuje mi model
> [...]
Jak zwykle przeczytać dokładnie i ze zrozumieniem instrukcje instalacji.
PRZED podłączeniem drukarki do portu USB zainstalować sterowniki. Potem
wszystko bezproblemowo - daj się prowadzić za rączke. Nie Ty pierwsza
dałaś się zwieść określeniu "Plug & Play" w odniesieniu do sprzętu USB.
I nie ostatnia podejrzewam :)

--
pozdrawiam
RyAn