[2000 SP4] Drukarka USB - problem

Autor: jagoda <borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:40:04 MET

Witam

MAm problem z drukarka HP OfficeJet 7140.
Otoz tak drukarka podlaczam przez zlacze USB.
W isntrukcji jest napisane za wymaga SP2-zainstalowalem SP4.
Wkladam dolaczona plytke ze sterownikami od HP.

Pojawia sie okienko, ktore wymaga wybrania typu drukarki (wybieram USB)
Sprzet instaluje sie ale niestety po zakonczeniu, kiedy wchodze w panel
DRUKARKI nie widac drukarki:(.

Klikam na DODAJ DRUKARKE, wybieram DRUKARKA LOKALNA i zaznaczam wykrywanie PLUG
& PLAY. Nietety nie wykrywa. Wskazuje strowniki z plyty i pokazuje mi model
drukarki, ktory moge zainstalowac. Klikam dalej i wyswietla mi sie okno z
wybraniem portu. I tu wybieram port lokalny, bo na liscie sa porty LPT i COM
(nie ma USB-proba wybrania LPT i COM nic nie daje). NAstepnie jest informacja,
ze sprzet zostal zainstalowany i drukowana jest strona testowa. W trayu
pokazuje sie ikonka drukarki. Klikajac na nia widze informacje o drukowanym
dokumencie, ktora szybko znika a drukarka nic nie drukuje:(

Drukarka przez caly proces instalacji jest wlaczona i podlaczona do komputera
przez USB (sprawdzalem na 2 portach). Sprawdzalem w menedzerze urzadzen: sa
zainstalowane kontrolery USB. Korzystalem jeszcze z aplikacji na dolacznej
plytce USBReady. Odpalam go i dostaje informacje, ze USB dziala poprawnie

Co trzeba jeszcze sprawdzic, zeby drukarka zaczela drukowac? Moze to jest wina
plyty glownej?

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Jagoda