Re: Zwiększenie czasu ładowania servisu

Autor: Radoslaw Krzyzan <non_at_non.non>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 21:16:23 MET

"Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> wrote in message
news:ctjemp$ja2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zobacz może tutaj:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q193888

Niestety, okazuje sie że nie jest tak pięknie :(
Errata do powyższego problemu. Otóż zgodnie z tym co napisałem faktycznie
ręczne uruchomienie usługi działa, ale tylko zaraz po załadowaniu systemu,
natomiast po kilkunastu minutach próba powtórnego zatrzymania i uruchomienia
usługi kończy się powyższym komunikatem. Niniejszym potrzebny jest sposób na
spowolnienie ładowania się tej konkretnej usługi niezależnie od dependencies
(zresztą one już sa załadowane).

--
Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek