Re: Zwiększenie czasu ładowania servisu

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 21:53:43 MET

Radoslaw Krzyzan <non@non.non> napisał(a):
> Niestety, okazuje sie że nie jest tak pięknie :(
> Errata do powyższego problemu. Otóż zgodnie z tym co napisałem faktycznie
> ręczne uruchomienie usługi działa, ale tylko zaraz po załadowaniu systemu,
> natomiast po kilkunastu minutach próba powtórnego zatrzymania i
> uruchomienia usługi kończy się powyższym komunikatem. Niniejszym
> potrzebny jest sposób na spowolnienie ładowania się tej konkretnej
> usługi niezależnie od dependencies (zresztą one już sa załadowane).

A może powiedz co to za usługa? Ja tak miałem z IISem. Firewall blokował
połączenia po localhost co nie pozwalało na poprawną pracę IISa. Podczas
uruchamiania systemu i na początku jego działania firewall nie był aktywny i
wtedy usługa IISa startowała poprawnie a potem nie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/