Kabel sieciowy odłączony ....

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 14:48:21 MET

Wymiękam trochę, komputer ( WIN XP PRO ) uruchomiony na jednym stanowisku
( działa ) przeniesiony na inne stanowisko krzyczy jak w temacie ....
Odcinam wtyczki, zakładam nowe, sprawdzam przejścia aż do samego routera, są
OK, wpinam komputer i dalej hasło jak wyżej, myślę padła karta, wkładam
następną, hasło jak w temacie, podpinam stary komputer DZIAŁA !!!!
Myślę że ten padnięty, ale wracam na stanowisko na którym go uruchamiałem i
DZIAŁA !!!!.
Czyżby nieoczekiwane efekty SP2??