Re: Kabel sieciowy odłączony ....

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 15:19:12 MET

Tego oto dnia 2005-01-28 14:48, Niejaki/a Piotr Pitucha bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:
> Wymiękam trochę, komputer ( WIN XP PRO ) uruchomiony na jednym stanowisku
> ( działa ) przeniesiony na inne stanowisko krzyczy jak w temacie ....
> Odcinam wtyczki, zakładam nowe, sprawdzam przejścia aż do samego routera, są
> OK, wpinam komputer i dalej hasło jak wyżej, myślę padła karta, wkładam
> następną, hasło jak w temacie, podpinam stary komputer DZIAŁA !!!!
> Myślę że ten padnięty, ale wracam na stanowisko na którym go uruchamiałem i
> DZIAŁA !!!!.

problem raczej na pl.comp.networking ....
I zapewne jest to problem zwiazany w kabelkami.

Czy masz tam siec strukturalna z gniazdkami, patchpanelami itd. ....
czy tez laczysz kompy po prostu skretka ?
Kabelki we wtyczkach sa tak jak podaje link ponizej ?
Jaki sprzet aktywny tam masz ? A moze nie masz i laczysz tylko dwa kompy ???
Jakiej skretki uzywasz ? Jakich wtyczek ?
W jakim trybie pracuja karty ?

> Czyżby nieoczekiwane efekty SP2??

Nie sadze ...

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --