Re: gpedit.msc i pojechałem za daleko

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 15:26:51 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> cmd.exe nie mam, dysków żadnych nie widzę, uruchomić nowego procesu nie
> mogę. Jak z tego wyjść? W sensie - jak zrobić, żeby jednak mieć
masz dostep do tego komputera po sieci - jezeli tak to sprobuj mu zdalnie (na
przyklad psexec.exe z www.sysinternals.com) zaaplikowac domyslny szablon
zabezpieczen (secedit), albo po prostu wytnij mu wszystko co ma w
%systemroot%\system32\GroupPolicy

> możliwość zrobić parę rzeczy z konta administratora (tudzież na
> przyszłość - jak zrobić, żeby policy były aplikowane tylko do wybranej
> grupy userów). Tak, wiem, trzeba było wcześniej poczytać dokumentację,

Tak na przyszlosc to:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en;293655
jest tez opis PL na www.windows2003.pl

--