gpedit.msc i pojechałem za daleko

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 14:23:39 MET

Tia... na własną prośbę.
Użyłem sobie w XP Pro gpedita i powycinałem wszystko co się dało.
Problem taki, że zapomniałem, że on mi to zastosuje do wszystkich, z
administratorem włącznie. I teraz nie bardzo mogę cokolwiek zrobić.
cmd.exe nie mam, dysków żadnych nie widzę, uruchomić nowego procesu nie
mogę. Jak z tego wyjść? W sensie - jak zrobić, żeby jednak mieć
możliwość zrobić parę rzeczy z konta administratora (tudzież na
przyszłość - jak zrobić, żeby policy były aplikowane tylko do wybranej
grupy userów). Tak, wiem, trzeba było wcześniej poczytać dokumentację,
wiem.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Department of Redundancy Department
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.