Re: gpedit.msc i pojechałem za daleko

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 15:36:46 MET

W dniu Wed, 26 Jan 2005 14:26:51 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
 Tomasz Onyszko pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>masz dostep do tego komputera po sieci - jezeli tak to sprobuj mu zdalnie (na
>przyklad psexec.exe z www.sysinternals.com) zaaplikowac domyslny szablon
>zabezpieczen (secedit), albo po prostu wytnij mu wszystko co ma w
>%systemroot%\system32\GroupPolicy

Właśnie zauważyłem, że z zewnątrz nie ma dostępu :-/
Ale spróbuję jeszcze inaczej. Mam tam klienta Novellowego, ale nie ma
ustawionego pierwszego logowania przezeń, więc nie aplikuje Zenowych
polis. Ale może uda mi się zmienić na First Novell Logon (może mi się
uda przy tych ustawieniach).

Dzięki, obejrzę.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ >A taśmy perforowanej to gdzie się używa?
\  Kruk@epsilon.eu.org   / W  WC.  Tylko  jest perforowana jakoś tak co