Re: wyłączanie potwierdzenia...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 08:47:14 MET

michaelin <michaelin@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:ct3tqt$ak1$1@news.dialog.net.pl..., że:

> umnie niedziala zmienilem
> HKEY_CLASSES_ROOT\.exe --> domyslna=exefile
> HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\open Editflag = d7 08 00 01

Ma byc zmieniony trzecu bit, aty zmieniles czwarty, ponadto wartosc
EditFlags.
Wpisz DWORD "EditFlags = 00 00 01 00"

/.../
> i dalej to samu
> wszystkie zabezpieczenia wylonczylem i tosamo okienk jak naciskam link
> do exe .
> POBIERANIE PLIKU - OSTRZEŻENIE O ZABEZPIECZENIU....
> Czy chcesz uruchomic plik, czy zapisac go ?
>
> Jak to wylonczyc?

oraz dopisz wartosc
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile
DWORD EditFlags = d7 08 01 00
Reasumujac, w/w kluczu maja wystepowac dwie wartosci EditFlags

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt