Re: wyłączanie potwierdzenia...

Autor: michaelin <michaelin_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 15:15:42 MET

Użytkownik Piotr Palusiński napisał:
> michaelin <michaelin@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:ct3tqt$ak1$1@news.dialog.net.pl..., że:

> Ma byc zmieniony trzecu bit, aty zmieniles czwarty, ponadto wartosc
> EditFlags.
> Wpisz DWORD "EditFlags = 00 00 01 00"
>
> /.../

> oraz dopisz wartosc
> HKEY_CLASSES_ROOT\exefile
> DWORD EditFlags = d7 08 01 00
> Reasumujac, w/w kluczu maja wystepowac dwie wartosci EditFlags

Umnie niemozna wpisac dwarazy tej samej nazwy w HKEY_CLASSES_ROOT\exefile
skasowalem wartos binarna i dodalem nowy > DWORD
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile
  TYP > DWORD
  NAZWA > EditFlags
  DANA > d7 08 01 00
WYSWIETLA:
EditFlags REG_DWORD 0Xd7080100 (3607625984)

moze to ktos sprawdzic jak usunac to ostrzezenie?