Re: wyłączanie potwierdzenia...

Autor: michaelin <michaelin_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:45:40 MET

> Dla przykladu:
> HKEY_CLASSES_ROOT\.zip
> w prawym oknie oczytaj jaka aplikacja: Domyślna=WinZip .
> przejdź do klucza:
> HKEY_CLASSES_ROOT\WinZip
> i ustaw wartość binarną "EditFlags" = zmien trzeci bit 00 na 01,
> co wyglada tak d8 07 01 00
> itd. dla kazdej aplikacji

umnie niedziala zmienilem
HKEY_CLASSES_ROOT\.exe --> domyslna=exefile
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\open Editflag = d7 08 00 01

ciagle mnie przegladarka pyta czy chce uruchomic ten plik!
zmienilem w oknie
explorera > narzedzia > Opcje Internetowe > zabezpieczenia > Zaufane
witryny > witryny > dodaj witryny: http://localhost/mojewwww > ok

i dalej to samu
wszystkie zabezpieczenia wylonczylem i tosamo okienk jak naciskam link
do exe .
POBIERANIE PLIKU - OSTRZEŻENIE O ZABEZPIECZENIU....
    Czy chcesz uruchomic plik, czy zapisac go ?

Jak to wylonczyc?