Re: Dysk 160 Gb nie moge nic zainstalowac

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 21:46:59 MET

Użytkownik "Radoslaw P." <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:uvb5v0tme0fn7t2apk4h5nne4akofhvgrv@4ax.com

> Hmm, nie wiem czy szybsza. W przypadku kart HDSafe wystarczy wybrać
> Yes w odpowiedzi na monit przy bootowaniu kompa. :)

A-ha. Poczytałem trochę o tym urządzonku i nawet ciekawie to wygląda,
ale jednak... jakoś mnie nie przekonuje. Coś tam wspominali o
zawieszaniu się podczas przywracania >3 GB danych, tudzież o problemach
z dużymi dyskami...

P.S. Ciekawostka do kupienia: "świecąca radioaktywna podkładka pod
mysz". ROTFL ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/