Re: Dysk 160 Gb nie moge nic zainstalowac

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 22:28:05 MET

Sat, 22 Jan 2005 21:46:59 +0100, w <7jeusc.mh2.ln@kwinto.prv>, "Michal Kawecki"
<kkwinto@o2.px> napisał(-a):

> A-ha. Poczytałem trochę o tym urządzonku i nawet ciekawie to wygląda,
> ale jednak... jakoś mnie nie przekonuje. Coś tam wspominali o
> zawieszaniu się podczas przywracania >3 GB danych, tudzież o problemach
> z dużymi dyskami...

A to już zależy od wykonania -- jest paru producentów. Są i takie, na których
nie przywrócisz nawet 1GB :).
<autoreklama>Na szczęście te, które sprzedaję, umożliwiają nadpisanie tylu GB,
ile jest wolnego miejsca na dysku (minus kilkaset MB) i nie sprawiają żadnych
problemów przy przewracaniu :) </autoreklama>