siec -- jak to zrobic?

Autor: jb <jerzybyk_at_com.pl.invalid>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 10:17:47 MET

witam,

mam trzy komputery i drukarke, i chcialbym to wszystko jakos polaczyc,
aby drukarka byla "wspolna".

na komputerach sa systemy: XP, w98 i w95. do XP jest podlaczona
neostrada, ale nie chce aby byla dostepna dla pozostalych komputerow.
zalezy mi tylko na komunikacji pomiedzy komputerami w sieci lokalnej i
widocznej drukarce podlaczonej pod w98.

uprzejmie prosze o linki lub wskazowki co kupic, jak polaczyc, co gdzie
wpisac w windowsach aby osiagnac ten cel. prosze o instrukcje
"krok-po-kroku" bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

dziekuje i pozdrawiam,
jb