windows xp - polaczenie VPN - problem

Autor: Dominik Tomczak <dominiktomczak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 10:57:04 MET

Witam

    Jestem fizycznie podlaczony do sieci LAN o adresach 10.1.1.x w domenie
255.255.255.0. Moj adres 10.1.1.102. Moim celem jest zestawienie polaczenia
VPN z siecia mojej firmy. Siec firmowa LAN firmy ma taki sam schemat
adresacji 10.x.x.x i te sama domene. Po zestawieniu polaczenia VPN niestety
jak mozna sie spodziewac, system glupieje - prawdopodobnie pokrywaja sie
adresy IP w obu sieciach i ruting nie daje rady. Moje pytanie brzmi - jak w
takiej sytuacji skonfigurowac tablice rutingu na moim kompie, aby wszystko
dzialalo poprawnie - zeby byl widoczny poprawnie w obu sieciach?

Pozdrawiam

Dominik Tomczak