Re: Migracja domeny NT4 ENG do W2003 PL

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 21:42:36 MET

> za powaznie podchodzisz do tematu w piatkowy wieczor .... niestety dla
> niektorych wieczor w pracy :(

Problem poważny to i poważnie podchodzę....ja wczoraj musiałem o 22
wyskoczyc z łóżeczka i własnie do pracy lecieć
bo................................:)

> nie, role FSMO to role pelnione przez kontroler
> domeny:http://www.w2k.pl/tech/w2k_ad4.html

Super...dzięki...poczytam...świetna kondensacja wiedzy w pigułce (na
pierwszy rzuta oka :))

> chcez robic upgrade a nie migracje ?

Migracje...jeden dziad jest NT4 ENG a drugi ma być zamiast niego W2003 PL.
Tak jak sie nad tym wszystkim zastanawiam to moze prościej bedzie dodać
użytkowników ręcznie (nie jest ich tak duzo)
a pecetki dołączyc do domeny od strony klienta.

> Wiesz, dodatkowy PDC to moze byc na chwile postawione NT na jakiejs stacji
> tylko dla twojego bezpieczenstwa :)

Ja wiem,ze dla bezpieczeństwa.......pożyczysz :)

Pozdrówka
P.

P.S.
Spokojnej pracy.Miło mieć takiego korepetytora :)